Deletedmom434 Ozlemirem rezene çayını kendin içebilirsin böylece sütünden bebişine geçerekte etkisini gösterir🌸
arastiran_anne Sakın bebeğe rezene vermeyin.Çocuk doktorları kesinlikle önermiyor.Masum gibi görünen birçok bitkisel çay/ilaç bebeklerde karaciğere zarar verebiliyor.Bebeğinizi besledikten sonra 15-20 dk boyunca omzunuza yatırıp sırtını tıpışlayarak gazını çıkarın.Hem alttan hem üstten gaz çıkarması lazım.Karnına masaj yapın.Kendiniz gaz yapıcı besinler yemeyin.Buna rağmen gaz devam ederse doktorunuzun da önereceği bir ilaç kullanabilirsiniz.
arastiran_anne [bilinmeyen] Bence senin içmen için önermiştir bebeğe önermiyolar çünkü ben daha önce birçok doktorla konuştum.Bebeğe verdiğin dozu bilemeyeceğin için güvenli olmadığı söyleniyor.