Kızlar merhabaaaa 10 günlük anneyim şuan yanımda yatiyo kuzucuk Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah.. 38+2 haftaydim 1 hafta önceden günüm belli oldu makat geliş olduğu için belliydi sezeryan olacağım kasılmalarim artmıştı ilk doğumum, gece 12 den sonra bişey yememem söylendi sabah 7 de gittik serumlar takıldı hazırladilar beni 8.30 da doğuma alındım ve 8.41 de bebeğimi kokluyodum :) Ameliyathaneye inerken titremeyen yerim yoktu bı yandan donuyorum tabi çıplaktım oturur pozisyonda biri omuzlarimdan tuttu iğne acitmiyo asla kendinizi sıkmayın demicem çünkü o an öyle olmuyo acı yok zaten yaptığını anliyosun direk bacaktan bi sıcaklık giriyo direk bana 3.de yapabildiler içeri girmiyor iğne dedi sonunda oldu yatırdılar tabi direk uyuştu benim bacaklar çok kötü bi his oynatmaya çalışıyorsun ayakları asla oynamiyo serum taktılar yine bebeği çıkartirken bişey yoktu ama bebekten sonra çok bulantım oldu benim sanırım bastırma dikme olayları oldu o zaman bulandi söyledim hemen iğne yaptılar geçti bulantım 3 4 kere yapıldı iğne hemen söyleyin sizde biri başımda zaten sürekli benle konuşuyordu bebek 10 dakka sonra çıktı orda temizlediler giydirdiler izledim onu bebeği önden çıkardılar bende yarım saat sonra felan çıktım işlem bittikten sonra hiç bekletmediler zaten çıktığımda ağrım yoktu ama 1 saat sonra felan başladı sürekli ağrı kesici yapıldı ama tabiki fayda etmedi o ilk gece çok zorlandım çok ağrım oldu 6 saat sonra yürüyüşe geldiler çok zorlanmadım canım çok tatlı değildir benim ne kadar yürürseniz o kadar iyi ağrınız azaliyo yürüdükçe gazimi da yürüdükten sonra çıkardım zaten eve geldikten sonra 1 hafta çok zorlandım dikis yerlerimde çok yanma oluyodu oturup kalkarken yatarken desteksiz hiç olmadı yanma geçmedi çünkü ilk hafta bittiğinde yanmada bitti şuan hafif kaşınmaya başladı. Yani 1 haftalık bir zorluğu var onun dışında herşey çok güzel kızlar varsa sormak istedikleriniz cevaplayabilirim :)