Mfyy idrar testi yapmıştım aşırı silik bana kalırsa yoktu ama eşim ben silik görüyorum dedi. Bende öyleyse bile kan için erken dedim iki gün sonra kan verdiğimde 45 çıktı demek ki diyorum iki gün öncesinde falan 20-25 arası bir şeymiş. Sizinki de sınırda çıkmış yükselir gibi geldi bana