Sibelmr Bayanlar 36 haftaligiz ama Kacgunden beri bebek kendini sağ tarafa toplamış ve sancisi cok oluyi tam karin üstünde şancı oluyo bebisin ordan gitmesi icin neyapmaliuim tavsiyelerinz warmi lutfemn😞
Hulus Sibelmr bende 36 haftalığım bebeğim hep sol tarafımda hiç karışmıyorum seviyor sanırım orayı yani yerleri artık dar olduğu için bence çok normal bir durum.
Sibelmr Hulus ileri doğrudur cnm ama çok şancı yapio bna eğilip kalkarken cok zorlanıyorum bugünde kontrolüm vardi ve suyunuda kendisiyle toplayıp yerleşmiş sağ tarafima ☺ebeler bile güldü bu duruma bebegin kendi suyunu toplayıp sağ tarafa toplanmasına