tugbamommm korku stres yapma kuzum sana zararı oluyor tecrube ettm ben bunu.sadece bebeğine kavuşacağın ıcın cok heyecanlı ol.cidden hıc bısı olmuyor kasarsan oluyor ne olcaksa😔 rahat olursan kolay gecıyor,doğumdan sonra kolay toprlanıon agrın az oluyor.bende bu doğumda cok rahat heyecanlı mutlu olacam.😍 o anı yaşamak varya doğunca gogsune koyuyorlar ben onu tadamadım ılk bebegımde erken doğdugu ıcn.nefes alamayordu yavrum.sımdı tadıcam dıye cok heyecanlıyım🥹sadece bunu dusunuyorum olumsuz cok sey yasadım ama hıcbırını dusunmıcem cnku kendım ettm kendım buldm.okadar kasmasam stres olmasam korkmasam daha guzel gececkmıs halbukı.