37 olduk nasipse 39da sezaryan için gün aldik, ilkinin arasinda 2.5 yil gecti aslinda burada her hastane cantasina yaziyorum ama söz konusu kendim olunca bi durakaldim nedense
Acaba unuttuklarim varmi diye yazmak istedim listeme bi bakabilir misiniz rica etsem
Bebek için :
1 adet hastane çıkışı 10lu
3 adet 5li takım
3 atlet ve çorap
1 tulum ve içine uzun kollu zıbın
1 nohut battaniye
5 ağız mendili
15 adet bez
1 paket ıslak mendil
2 alt açma bezi
Kasık biberonu, emzik, slikon göğüs ucu.
(Süt sağma mk. hastanede var yanıma almıyorum o yüzden)
Puset ve icine yedek bir örgü battaniye daha.
Anne için :
1 lohusa elbisesi
1 takım pijama (önden açılan)
1 eşofman takımı (cıkışta giyinmek için)
Depend ve orkid (6ad.)
Emzirme ve normal atlet, kulot(3ad.)
Hırka ve çorap
Terlik
Kişisel eşyalar da : Macun, fırça, tarak/toka, powerbank.
Makyaj malzemesini ilkinde de yanımda boşa taşıyıp yük etmiştim götürmek istemiyorum sadece dudak nemlendiricisi..🤭
Kayısı hoşafı kendi yaptığım ve erik suyu.
Ilk doğumda gazımı çıkartamadığım için 2 gece kalmıştım ne yazık ki. Birde karton bardak koydum biraz.
Genel anestezi olacağı icin kafeine gerek duyulmuyor hic bas ağrısı vs yaşamadım ilkinde o yüzden yine nescafe vs almadım.
Doğum nasipse 10 ekim 🙏