AhuCahan3 Merhaba kızlar Bakarmisiniz Ben 34+1 haftalık hamileyim belim ve kasıklarım çok ağrıyor ve suyum gelicekmis gibi hiss ediyorum sizdede böyle oluyormu
teachering06 AhuCahan3 Aynı cümleyi dün doktoruma söyledim, hocam ben her an doğuracakmışım gibi suyum gelecekmiş gibi hissediyorum dedim, gülerek o o kadar basit değil dedi:) Doktora güvenmekten başka çare yok:) vakitlice gelirler inşallah…
132025 AhuCahan3 34+0ım benimde ara ara bel ve kasık ağrım oluyo hatta bazen alttan çıkacakmış gibi baskı oluyor tutarak koşup oturuyorum çıkmasın diye 😂😂
gzdddd AhuCahan3 aynen bu şikayetle 33+6 da enfeksiyon var herhalde diye doktora gittim ve nst de sancım 70-80 lerde çıktı , 3 gündür ilaçlarla doğumu ertelemeye çalışıyoruz.. o yüzden ihmal etmeyin bir doktorunuza danışın derim
Leyla1938 Bende 33+3 um bacak arası ağrım var vajina ağrım var beni bitiriyor valla doktor her hamile farklı oluyro dedi benim asagaya vurdu ağrım. Az kaldı dayanalim bakalim