Iyi aksamlar kizlar . Adetime gore 33 haftalik olmasi lazim ama ulturasonda hep 2 hafta onde gidiyo . Kizimda sezeryan oldum . Buda ikinci sezeryanim olucak Allah nasip ederse insallah . Simdi adet tarihime gore mi sezeryana alirlar yoksa ulturasona gore mi merak ettim 38 alicaklarmis .