Ayse_3434 Kızlar bugün eşimle park beşik bakmaya gittik ama bize biraz pahalı geldi bende terndyola baktım aynı beşikler açıkcası trendyolda biraz daha uygun bulduk sorum şu bu siteden beşik alan oldumu memnun kaldınız mı
isimyazmakzorunlumu Ayse_3434 satıcı önemli. Satıcının puanına ve yorumuna bakın güvenilirse sorun olmaz.
isimyazmakzorunlumu Ayse_3434 ben de neredeyse tüm eşyaları internetten aldım. Özellikle trendyol ve hepsiburada. Bir sıkıntı yaşamazsınız inşallah satıcı güvenilirse. Çok daha uyguna geldi.
Ayse_3434 isimyazmakzorunlumu aynen bende geçen trendyoldan anne bebek çantası aldım tereddüt ettim ama dediğiniz gibi yorumları falan okuyarak aldım ama gerçekten de güzel çıktı dışarıya göre de uyguna aldım şimdi yine araştırıp yorumları okurum hepsinin inşallah sağolun
SahrasMom311216 Bende beşiğimi sipariş etmiştim. Daha henüz kurmadık erken diye ama içine açtım baktım eksik kırık hiçbir şey yoktu memnunum. Yorumlara çok dikkat ettim alırken sende hem satıcıya dikkat et hemde yorumlara bak millet memnun mu diye