pembefiyonk Soruyorumm ben de kesin cevap bulamasam da şöyle tarifleyeyim benziyor mu diye 😄 karnımın bir tarafında toplanıyor bildiğin küçük bir dağ gibi kaskatı ve yüksek canım acıyor sonra yavaş yavaş gevşeyip düzleşiyor 😄galiba bu yalancı sancı 🤷🏼♀️
-MinikveAnnesi- Soruyorumm dinlenince geçiyorsa yalancı sancı oluyor adet ağrısı gibi felan da oluyor bazen
123xyz pembefiyonk aynı şeyi ben 32.haftamda yaşıyorum doktoruma sordugumda doğuma hazırlıyor kendini bebiş dedi🙄
Senem_11 123xyz benim de 1 haftadır toplanıyor bebek 29 haftada basladı erken mi acaba sımdı 30 haftalıgım
123xyz Senem_11 yok yok endişe etmeyin bende 31.haftadan beri oluyor ama yine de kontrole gidince doktorunuza sorun
Senem_11 123xyz salı gunu kontrol vsr bakalım doktor bsıey der mi bilmiyorum normalde kendi doktorum ozelde ama bu sefer devlete gıdecegım ne kadwr ilgilenir bılmıyorum