mikaa 26 haftalıkken sağ tarafımda şiddetli ağrıyla acile gittim. Erken doğum şüphesiyle gözetim altında tuttular. 2 gece hastanede kaldım. Sağ böbrekte grade 2 genişleme tespit edildi, ürolojiye takipli olmam gerektiğini söyleyip taburcu ettiler. İdrar tahlili ve kültürü bakıyorlar sürekli olarak. Bu ay kontrole gideceğim ürolojiye ultrasonda bakılacak böbreklerime. Şimdilik çok şükür bir ağrım sancım yok 🙏🏻