Kizlar kasıklarımda baskı olduğu için hep agri var orda yururken özelikle bazen otururken tekme attığı zaman orda oynuyor hic yukarı cikmiyor nezaman cikar yukari 20 haftalık olduk Çarşamba randovum var doktoruma sorucam bu durumu aşırı rahatsız edici