Onsekizinciharf Karaciğer safra böbrek enzimlerine bakılması lazım.Sizin haftanız ilerlemiş ama olsun bakılsın.Kadın doğum doktorunuza söyleyin veya acile gidin.Kan tahlili alıp bakacaklar.
Bende de kaşıntı olmuştu 30-31 haftalarda. Gebelik kolestazından şüphelendiler.Hatta ultrasonla benim organlarıma bakıldı görülebildiği kadar, temiz çıktı çok şükür.
Avil diye kaşıntı giderici bir krem verdi doktorum.Bir de beyaz sabun deterjan kullansam da miktarını azalttım.