gizemkaban Elifinannesiiiii şafak gopta teyzemin arkadaşı kontrole gidiyordu cihaz kontrolleri yapılmamış bebek bile denemeyecek kadar sorunlu bi hamileliği görememişler 7. Aya kadar daha sonra heyet kararıyla sonlandırmışlar ve davalık olmuşlar. gitmeyin bence
Kanarya Elifinannesiiiii İlk hamileliğimde Albert hocaya gitmiştim şafakta Doğum yapmıştım. Gayette memnun kaldım🌸 şimdi 2.ye hamileyim hiç doktor arayışına girmedim, Albert hocaya gidiyorum yine.
Btl_3438 gizemkaban GOP’taki şafakla 500 evler şafak farklı genelde bir çok sıkıntı gop’ta çıkıyor oraya gitmek biraz cesaret yani araştırılmadan gidilmemesi gereken bir hastane ve sürekli soruşturma yiyor orası
ElifAvc_ Elifinannesiiiii ben besyuzevler safakta albert beye geliyorum dogumuma sayılı gunler var ınsallah hastaneden de memnun kalırım :)
91mer Elifinannesiiiii Mayıs ayında teyzemin gelini yaptı Demet dr varmış adı kasap Demet diyor geviyormuş Bizim gelini maf etmiş doğumda sinir etmiş Dikişini kötü dikmiş kız perişan oldu asla önermiyor dr Gebelik takibi canla başla yapmış ama doğum anında aslaaa iyi yüzlü değilmiş
Elifinannesiiiii 91mer ben Gop Kadın Sağlığı Merkezinden Nefise Hanıma gidiyodum takip için, Şafakla anlaşması olduğu için şafağa gittim, doktorumdan çok çok memnun kaldım, hastanede iyiydi
Sbhdr Elifinannesiiiii ben 3 sene önce kızımı Defne hanımda normal doğum yaptım. Hala orda mı bilmiyorum. Gece suyum geldi 3te. Hemen Hastaneye gittik. Nöbetçi erkek bir dr vardı. Eliyle karnıma dokunup 4 kilo var normal doğmaz dedi biz sinirlendik tabi normal istiyoruz diye ve gitti görmedim bir daha. Kurban alıyor sanki😡 Sabaha kadar sancılarımın artmasını bekledim. Plates topumu falan almıştım yanıma. 9 da dr gelmesi gerekiyorken 11 de geldi yanıma haberi vardı. Sezaryene almak için çok beklediler. Tek şansım Esra isimli bir ebe vardı. Senden başka normal yok işim güvüm senle dedi ve çok ilgilendi. 11 de suni verdiker 13.10 da kızım kucagımdaydı. Ikıncı gebeliğim ve gitmiyorum oraya.