Seyma06 2 buçuk yaşında götürdüm. Tek tük kelimeleri vardı sonradan onlarıda söylemeyi bırakmıştı. Doktor birşeyi yok vakti gelince konuşur dedi. Eşim ve onun tarafıda çok geç konuşmuşlar. Genetik yani. 3buçuk yaşına geldiğinde birden dili çözüldü cümle kurarak başladı konuşmaya. Doktora git yinede için rahat etsin canım ☺️