I-da hanımlar 35+2 deyim bugün göğsümden süt akmaya başladı normal mi yoksa değil mi kafama çok taktım ne yapmalıyım sizce
2Bebek1Anne I-da normal benmde o haftalarda doğuma kadar gelmişti doktorum sıkıntı yok ama sıkma elleme akan aksın dedi kendiliğinden