Bat 25 olup adeti halen olmayan var mı arkadaşlar ,ben de akışkan akıntı vardı dün ,bugün o da yok sadece bacaklarımın ağrısından başka bir belirti yok sizler ne durumdasınız ?
Bu arada bu ay çatlatma iğnesi yaptırmıştım onun etkisinden mi olmadım acaba ?