Nevaninannesi 14-2 yim . İşim gereği çok ayaktayım. Evde de öyle tabii genelde yemek temizlik vs bel ağrısı , belden diz kapağına kadar sancı vuruyor arada. Şimdi böyleyse ilerde ne yapacağım bilmiyorum