eeeqq ah canım benm normal mümkn olsa keske.ilki sezeryan ve üstünden daha 3 yıl geçti diye normal cok riskli dedi doktor sancında olsa sezeryana alırız dedi. Artarsa giderimde hani cok cok artmazsa salıya ne kaldıki surda pzt sabah zaten yatıcam hastaneye diye. Ama cok m.ediyrm bu tür belrtler oluyormu normal doğumda