Ben bakıldim o haftada akıntım vardı hastanede yatıyordum rahîm.agzi acikligindn o zaman akintim suyum mu die bakıldı 2 kez onla ama bisey olmadı ben de rahîm agzina dikişte atıldi 3 haftadır evimdeym kontorlde asagidan norml de bakıldı o bisey gelmedi gebelik başından beri aşağıdan nerde ise sorun yaşamadım canım doktoruna bi sor istersen