Eda35sinan Bu ay Duphaston kullanmaya basliycam acaba kulanip etkisini gören oldumu pcos var daha yeniymis galiba diyet yapıyorum ilacını kulaniyorum ins bu ay adette oldum dün bitti bı dolu ni bos bu ay değerlendirecem ama bu ilactta fayda ediyor mu acaba
Ysmnpmk Eda35sinan yani ben aşılama yaptırdım bebek tutunması için verdi doktor bana kimide adet olmak için kullanıyor
Eda35sinan Ysmnpmk anladım bu ay mutlaka kulan dedi doktorum da bazıları hamile de kalmış bilmiyorum ins bu ay aliririm iyi haberler
Kullanici55 Eda35sinan duphaston kullan birde folik asit olarak fiyatı yüksek gelebilir ama pcosta varsa kesin inofolic combi kullan aşırı etkili az önce birisine yazmıştım bu tarz bisey denk geldi gönderin insaallah tutunur hemen