Kızlar selam 🥺
9+5 haftadayım
Geçen günlerde yazmıştım belki hatırlayan olur negatif çıktım demiştim bugün tekrar test verdim pozitifim 😭 bakanlıktan arandım oksijen seviyeniz ve ateşinize dikkat edin yalnız kalmayın eğer ters giden bir şey olursa 112 arayın en yakın sağlık kuruluşuna başvurun dendi 🤧
Kendi doktorumla görüştüm hemen ateşin çıkarsa 6 tablet minoset al dedi ateşin ve oksijenin kontrol et sürekli dedi onun dışında bir şey demedi.
2 ekime kadar karantinadayım annemde..
şimdilik çok şükür stabilim astımım olduğu için çok fazla öksürüğüm var balgamlı 😭
Ev yapımı elmalı Sirke ve su karışımı yapıp burnumu temızlıyorum zencefil bal yiyorum ılık su limon içiyorum meyve yiyorum başka ne yapmalıyım ? Bu kadar erken pozitif geçiren var mı sonrasında bir şey oldu mu ??