Merhaba arkadaşlar ☺️ Bebeğimi doyurup uyutup geldim daha birbirimize alışmaya çalışıyoruz..
23 Eylül sabah ezanıyla birlikte suyum geldi ama sancım yoktu sakince kalktım çamaşırlarımı katladım evin içinde tur attım duşumu aldım eşime haber verdim kahvaltımızı yaptık yavaştan sancılarım gelmeye başlayınca bebeğim susuz kalır korkusu ile saat 9 da hastaneye gittik ☺️ Hemen nst ye bağladılar ama sancılarım doğum için çok hafif çıktı açılmamda 4 cm di suni sancı bağlandı.. Ayağa kalktım annem ve eşimle birlikte ayakta sancıları karşılandık ve bir anda ıkınma isteği geldi hemen çatala aldılar.. İlk doğumum olduğu için ıkınmayı fazla beceremedim ebe karnıma baskı uygulayarak yardımcı oldu.. 2 saat içerisinde doğum yaptım 11 de oğlum kucağımdaydı 🤲🏻👶🏼 3.300 ve 50 cm doğduk teyzeleri 💙 Ebeler oğlumu da beni de seve seve moralimi yükselterek doğum yaptırdılar birkaç dikişim var ama hiç önemli değil 💙 Mis kokuyor misss..