Selam dostlar bende doğurdum 40+5 te normal doğumdu. Cumartesi akşamı tam iki buçuk saatlik bir yürüyüşün ardından eve gelip sıcak bi duşa girdim zaten burada okuduklarımın hepsini deniyordum 37. haftamdan beri adaçayı squat merdin inme yürüyüş ilişki… Neyse akşam uyudum sabah 5 te bi ıslaklık hissettim suyum sızıyordu eşime söyledim saat yedi de hastaneye gittik muayene ettiler 4 cm açıklık vardı ilk başta sancım yoktu saat dokuzda sancılarım gelmeye başladı. Öğleden sonra saat bire kadar sancılarımı çektim sancım geldiğinde squat yapıyordum. Ve pazar günü saat 13:52 de dünyalar tatlısı oğlumu aldım elime 🥰 Rabbim herkese nasip etsin bu güzel duyguyu o rahatlığı kurtuldum sevincini herkes yaşasın. Benden size tavsiye sancılarınızı sakin karşılayın doktorunuzun dediklerini harfiyen yapın özellikle ıkınma anında youtubeden ıkınma doğru nefes alma videoları çok izlemiştim onunda yararını gördüm. Sormak istediğiniz bişey varsa yanıtlayabilirim🤍