Fatmandrsv çatin müsait degilse zorlamanin anlami yok diye düşünüyorum ancak ilk dogum nicin sezaryandi?
Mesela benim catin musaitti bebegin kilosuda idealdi normal dogum yapabilirdim 39+5 duzenli sanci ile acile gittim gece 1 de 1 cm aciklik vardi sadece ertesi gun full bekledik acilma ilerlemedi ve duzenli sanci cekmeye devam ettim 24 saatin sonunda suni sanci aldim 5 saat ama 3 cm den öteye gitmedi acilmam ee nerdeyse 30 saatide gecince hem ben asiri yorgun düştüm.hem bebisim çünkü nabzi oldukca yavaslamaya baslayinca sezaryana döndük.
Suan doktorum gecen bakti normal mi dogum yaptirsak diye cati gene musait acilma yok 37 olacagim yarin bebegin kilosu ideal 39a kadar bekleme karari aldik