Elayfers bol bol emzireceksin. Benim oğlumda değer 16 13 arasıydı sürekli emzirdiğim halde. Aylık kontrolünde cihazla ölçümde 10.2 çıkmıştı hatta. Kan verdik, kanda 7 çıktı değeri. Doktorumuz uzatılmış sarılık olduğunu değerinin 10 altı oldupu için bidaha sarılık için getirmeme gerek olmadıpını söyledi. Şuan 3 aylık,2 hafta falan oluyor gözlerindeki sarılıkta gittii.