Anne-23 Kızlar ılk 4 ay yada 5 ay olana kadar 1 ayda kac kere gıttınız doktora bence ıdeal olan 2 hafta 2 hafta degıl mı bız anneler ıcın çok mu sık olur bu sefer 15 gun 15 gun ❤️👼🏻
Tugcecanan Anne-23 ayda 1 en doğru olanı diyor doktorlar. 36 dan sonra 2 hafta da bire düşüyor. Ben maalesef 31 den beri her hafta gidiyorum bir hafta geriden geldiği için yakın takipteyim. Kendi doktorum bile ölçümleri alıp hemen bırakıyor her hafta ultrasona girmek zorunda kaldığım için
Hulus Anne-23 4 haftada bir gittim ben doktorum öyle çağırdı. Yeterli oluyor 2 haftada bir eğer farklı bir durumunuz yoksa fazla bence.
mommysbrids Anne-23 herhangi bir riskim yok 8den 34e kadar ayda 1 kez gittim. Şuan 34 den 39a kadar acil bi sanci kramp nisan su gelmesi disinda gitmiyorum:) yani sezaryan olacagim gunumuz belli o yüzden artik sık nst de yapmiyoruz.
silahatun Ben ayda bir hatta 1.5 ayda bir gittim, riskli gebelik değilse sık sık gidip ne yapılacak diye düşündüm hep, doktor ne desin