Hulus Dnzdmr92 doktorum yasak dediği için hiç içmedim ben. Sakatat tüketme dedi. Doğumdan sonra eşimle ciğer partisi vermeyi düşünüyoruz 😊
Dnzdmr92 Hulus Deletedmom_110 minnos6 Elif-dmn çok canım istedi ve grip im belki iyi gelir die içtim🫣 bir kez daha gripken içtim ğstüne kokoreç🫣
kuzucumoglum Dnzdmr92 vayhh canım istedi arkadaşlar diyor sana doğum yaparken hastaneye ne getirelim diyolar iskembe diyorum ☺️
Yagmur981 Dnzdmr92 ilk kızıma hamileyken de sakatat yemiştim işkembe içmiştim şimdi yine hamileyim yine işkembe ciğer kokoreç falan yiyorum bı zararani gormedim
nilsmomy Dnzdmr92 ben paça içtim ama annem evde kendi temizledi ve yaptı dışardan yemek önerilmiyor temizliği açısından