Ddmyu Kızlar selam doktora gitmiştim ilaç tedavisi öncesi betana bakalım öyle başlayalım dedi adete beş gün kala 4.00 çıktı var mı daha önce böyle başına gelen adet öncesi bu rakamlar ? Adete üç gün kaldı meraktayım bayağı 🥲 ve birde pek adet belirtim yok
Nqhn23 Ddmyu canim bence adete 5 gün kala iyi bir deger zaten sana ilac baslamaz deger sınırda olduğu için sende dikkat et bence var gibi biseyler. 2 gun sonea yeniden kan ver birazda olsa yükselme varsa gebesin..
Mfyy Ddmyu merhaba bende sizinle aynı durumdayım cuma sıfır çıkmıştı bat 29 Eylül bu akşam acilde test verdim 4.78 çıktı inşallah geç döllenme dir
Ddmyu Nqhn23 bilmiyorum hiç bir belirtide yok ama aşırı merak ediyorum inşallah dediğiniz gibi olur 🙏
Vera09 Ddmyu benm 6gün kala 2.6ydı hamileymişim doktor negatif demişti ilaç içmştim. Bence bekleyin hayırlısı olsun🙏🏻
Ddmyu Vera09 ya öyle mi 🥰 adet günü kaç çıktı betanız ? bende tekrarlayacağım salı günü doktora gidecektim en iyisi gitmeden tekrar test yapayım inşallah sonuçlar güzel çıkar .
Vera09 Ddmyu adetin 4.günü 2200dü. Adet günü yaptırmadım ama tahminen 500falandı, kaset test hemen kıpkırmızı çıkmıştı
Ddmyu Vera09 maşallah 🧿 darısı bana da olur inşallah Allah’ın izniyle . Şu an bende de kaset test var ama yapmıyorum eşim Salı gününe kadar bekle diyor . İnşallah Salı günü güzel haberi alırız ☺️
Vera09 Ddmyu inşallah🙏🏻 Yapma yapma bekle bence de 👍🏻 Şuan çıkmayabilir üzülürsün olabildiğince geç yaparsın
Ddmyu Berenrabia benim de hiç yok bu yüzden çok ikilemdeyim. Neler hissettiğimede kulak vermek istemiyorum sonuç netleşsin öyle diye . İnşallah güzel bir sonuç alırım 🙏☺️
Ddmyu Mfyy ah sanırım bende sizin başlığınıza yazdım bunu görmeden . İnşallah geç döllenmedir inşallah artar sağlıklıca betalarımız .. belirtiniz var mı hiç