Benimde 3-3,5 ayım kaldı şehir hastanesinde yapacağım nasipse Tuğba yuvaç doktorum memnunum yoğunlukta olabildiği kadar ilgileniyor özel kadar olamaz tabi ilk 5 ay özele gittim ordan biliyorum ama iyi bir doktor ben sevdim doğum için de genel olarak iyi diyorlar ama bende bilmiyorum göreceğiz bakalım tahmini doğum 4 ocak benim