Amineyavuzselim Selam kızlar 35 haftalık olduk son 3 haftadır gecelerı hickirik tan uyuyamiyorum pit pit atıyor oglusum sizde durumlar nedir
1PrensAnnesi Amineyavuzselim bu benim oğluş ne tembel çıktı ya🙄 daha bi kere yakaladım o titremeyi giç olmadı başka herşeyide yerinde yolunda ama anlamadm
OlgaArslan Amineyavuzselim bizde hiç hıçkırık bitmiyor artık ben rahatsız oluyorum bebiş kim bilir nasıl rahatsız oluyodur kim bilir 😍
Amineyavuzselim 1PrensAnnesi belki hissetmiyosun dur canım bebeginın pozisyonundan da kaynaklanabilir
Cansel Benimki suan çok sert hıçkırıyor dursun diyorum bazen bide büyüdükçe daha kuvvetli bide o ara hem alttan hem üstendede vuruyo iyice acıtıyor kereta😊😊