Kızlar merhaba ben 9 gün önce doğum yaptım şimdi ben emziriyprum hiç bir problem yok bir yandanda sağıyorum ama biriken sütleri ne yapacağım zaten sürekli emziriyorum dışarıda mı vereyim onları kaşık biberon mu kullanmalıyım hiç anlamadım sağmadan da olmuyor yardımcı olun bana 🤦🏼♀️🤦🏼♀️