Ultramommy Betulhdvrd Kesinlikle büyüyen beşik harika! Ben stokke markanın beşiğini kullanıyorum minicik te oluyor kocaman da oluyor
Ezgialminaysima Ben kızıma kullandım şuan 4 yaşında ve genç odasına çevirdik artık parçaları ayırdığımızda bir yatak bazası ve çalışma masası ayrıca komidini oldu
Betulhdvrd Ezgialminaysima yeni doğan döneminde zor oluyor mu kullanmak? Gece uyanıp kalkıp almak falan çünkü yatağa sıfır anne yanı olmuyormuş