Mervestark Ay kızlar resmen karnım küçüldü gibi hissediyorum 1 haftadır minik top varmış gibi önümde midemin olduğu yer çok boş zaten niye böyle oldu göbeğin düşmüş dedikleri bu mu ?
Mervestark Mervestark 
Gfs Mervestark benimde Bi haftadır karnım küçülmüş aşağı inmiş gibi hissediyordum. Normalde sürekli göğsümün altında baskı hareketleri olurdu şimdi orası boş. Cuma günü kontrolüm vardı doktor bebek kanala girmiş gibi duruyo dedi. Seninde öyle olmuş olabilir
Elyesa Mervestark doğum pozisyonunu almış o yüzden öyle görünüyordur 🥰 benimde 34.haftalarda pozisyonunu almıştı 40 da doğdu😅
fatmaa37demi5 Mervestark yani önce ki karnınızı bilmiyorum normalde ne kadar yuksrdaydi ama evet düşmüş bence de.
durumom2022 Mervestark 32 haftalığım benim de karnım böyle ya 28 den beri de baş aşağı erken doğum riskim var nasıl yukarı çıkacak bu bebiş çıksın biraz daha erken 🥲
Mervestark ardenmoms 28 haftadan beri doğum pozisyonunda zaten ama ilk defa bu kadar küçük gördüm eşimde farketti bi kaç forum okudum, su azalması vs de olabilir diyorlar biraz şüphelendim olabilir mi acaba böyle bir şey
Esleminannesi02 Benimde karnım aşağıya düşmüş hemde küçülmüş Perşembe günü kontrole gittiğimde doğum pozisyonunu almis
_mira_2022 Mervestark benimde karnım aynı böyle çocuk kanalda olduğu için böyle olmuş korkmana gerek yok 😊sanırım bebeğin erkek?
Mervestark durumom2022 hiç korkma benimde erken doğum riskim vardı şimdi de bebiş gelmek istemiyor progestan kullanıyor musun
durumom2022 Mervestark evet fitil olarak günde 1 kere kullanıyorum 34. Hafts keselim dedi doktorum inşallah zamanında hayırlıca gelirler endişe etmeden duramıyor insan