Kızlar adetime 10-11 gün var böyle kahverengi desem değil tam pembe desem değil ıslak açık renk kahverengi gibi bi akıntı gelmis enfeksiyon olsa sanırım kokuda olurdu böyle olan var mı anlayamadım hamile olsam kan versem cıkar mı onuda bilemedim :( bu ay deneme yaptık ama yumurtlama günümde mi yaptık onuda bilmiyorum 🤷♀️ ve ilk kez böyle bişey oluyor