Babys Kızlar akşam hastaneye gttm sabcıcıktı nst de benımde cok sancm var ama acılmam yok 15 dk bi falan gelıyordu eve geldık 5 dk da bı gelıyor sancılar col fenayım napmalıyım açılmada yok gitmek istemyrm oyuzden blmym
FeyyazZeynepBabayiit Babys 5 dk ya düştüyse git hemen ben de öyle oldu Doğum yaptım 6 cm açıklıkla gittim
Babys Açılmam yoktur diye bekliyorum hala sabaha çıkmak umudum ama 3 dk bir fena vuruyor sancı ve kanlı sümüksü şey geliyor arada
Bilge_mila Babys kontrol altında olman en iyisi olur böyle bi durumda bence hastaneye git orda zaten yapılması gerekenler yapılır
Nurmelisakaynak Durman hata bence hemen Doktorunu ara ve git bekleme bişeyi burda açılma değil sancı durumu önemli olan