Arkadaşlar herkesin bi yakım korkuları var . Sezeryanın da normal doğumun da zorlukları ayrı. Biri sezeryan olup öldüm dirildim normal olun demesi yada normal oldum kötüydü sezeryan olun demesi burda insanları korkutmaktan başka birşey değil. Her ikisini de bilmeden yaşamasan bu tür yorum yapmayalım herkesin bünyesi farklıdır. İyileşme süreci farklıdır. Güzel anneler birbirimizi korkutmayalım lütfen