Minikannesi00 Süreci anlatır mısınız ,tıp fakültesine gideceğim. Eşim yanımda kalabiliyor mu , fakülte olduğu için eş yasak diyip bir sürü öğrenciyi aldıkları oluyormuş ,sizinkiler nasıldı tıp fakültesinde yaptıranlar
Esezgin 2019’da Cerrahpaşa’da yaptırdım. Eş almıyorlar içeri 7-8 tane asistan doktor başımdaydı. Prof dr yaptı zaten. Karından biraz kalın bir iğne sokuyorlar o sırada ultrasondan da bakılıyor zaten. Tam hatırlamıyorum ama 2 saat falan dinlendirdiler sonra taburcu ettiler. Dinlenirken eşim yanımdaydı. Sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım. 2 hafta falan dikkat ettim sadece. Umarım güzel sonuçlar alırsınız.
Minikannesi00 Esezgin bunu duymuştum inanamamıştım. Sizde mi özel muayene olarak gitmiştiniz ,ücret ne ödediniz acaba muayene ve işleme
Esezgin Minikannesi00 çok acıtmıyor. Ben devlet hastanesinde ikili test yaptırmaya gitmiştim. Doktor şüphelenip 1 saat arayla 2 muayene yaptı. Bebeğin anne karnında çiş yapamadığını söyleyip Cerrahpaşa perinatolojiye sevk etmişti. İyi ki yaptırmışım diyorum hep çünkü doğuma kadar kafam çok rahattı. Sağlıklı bir bebek olduğuna emindim.
Minikannesi00 Esezgin bakalım bana bugün ne diyecek. 14 haftalığım. İşlemden korkuyorum biraz ,inşallah bizimde temiz çıkar. Fiyat olarak nasıldı sizin
Esezgin Minikannesi00 valla devlette yaptırdığımız için o zamanın durumuyla 50-60 mı ne öyle bir şey ödemiştik. Siz de bugünkü şartlara göre 200-300 götürün
Minikannesi00 Esezgin konya meram tıp fakültesinde yaptırdım. Doktor muayenesiyle birlikte o fiyat tuttu ,şükür gene daha fazla da olabilirdi ,acaba ne zaman çıkar ya .ön sonuca 10 gün dediler tam sonuca 1 ay 😒