Hanımlar bugün tam 37+2 oldum yani 38 haftaya girdim ama halen oğlum dönmedi makat geliş pozisyonunda duruyo yani poposu aşağıda kafası yukarda hatta okdr yukarda ki midemin hemen altında mideme çok baski yapio acaba dönme ihtimali varmı yoksa kesin sezeryanmi.olurum ilk geneligim normal dogumdu cuma günü randevum var çok korkuyorum döner mi sizce