Kızlar gebelik şekerim vardı benim bilenler bilir. Doğum sonrası bebeğimin kalbi beyni vs ekstra incelendi hatta ekstra farklı kanlarına bakıldı. Sebebini sorduğum da sizde şeker olduğu için organlarını detaylı incelememiz lazım dediler. Şunu demek istiyorum aman diyetinizi vs aksatmayın bizde sıkıntı çıkmadı ama burda çok görüyorum gereksiz deyip yaptırmayan organlarına zarar veriyormuş. Ben doğum sonrası böyle bir şey olduğunu gebeliğimde bilmiyordum. Sizler de dikkat edin. Şekerim olmayanlarda lütfen dikkat etsin. Çünkü bu illet her an çıkabiliyor