Umrann16 Kızlar bir sorum olucaktı yarın 39+1 oluyoruz ve kontrolümüz var. Bebek doğum kanalına yerleştiyse isteğe bağlı suni sancı ile doğum yapılabilir mi bu durumu yaşayan oldu mu aranızda.