Esesesssss 26 hafta da hareketler azaldı doktor sorun olmadığını söyledi geçen gittigime göre hiç kilo da almamış bu normal mi ya ne zaman rayına oturcak
QUEEN088 Esesesssss Qramı hiçmi artmamış?Kaç hafta aralıkla gitdin?Son kaçtı.?Hareketler bende bigün sakin bigün hareketli
Esesesssss QUEEN088 yok ya hiç artmamis iki hafta önce gitmiştim harekette az doktora gittim sıkıntı yok dediler ama bilmiyorum
QUEEN088 Esesesssss Yani bu normal bişey diğil azda olsa artması gerektir.Belki bi başka doktorada görün.