Bfaalturan evet canım ebe ablamız aldııı bir güzel temizledi (yıkamadılar) sonra getirdi koynuma sonrasında kilosunu ölçtü boyunu ölçtü ayak izlerini aldı bilekliğini taktı giydirdiiiii hoppp babasına 😍 ben sezaryen oldum ama normal doğumda da aynı şekilde oluyor. Tek farkı bebek seninle çıkıyor olabilir emin değilim.