eceminannesiyim merhabalar 4 haftaya girmek uzereyim hasteneye yatisim yapıldı alttan muayene muayene yapıldı kanamam var ama.pembe sizce bi sorun olur mu
bilgegk eceminannesiyim Gebeliklerde kanama her zaman risklidir inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi❤️
bilgegk eceminannesiyim Zorlu bir süreç psikolojik olarak kendinizi yıpratmayın sağlıklı bir bebekse sizinle kalıcaktır 🌺