1PrensAnnesi Hayalt özellikle aile genetiğinizde varsa kesinlikle yaptırın şeker gebelikte bebeğe sonrasında anneye ciddi zararlar verebiliyor kötü bişey olsa bunca hamile neden yaptırsın bunca doktor neden istesin☺
Sydgrdl Hayalt canim ben yaptırdım ve çocuğa bi zararı yok asıl sekerin varsa sorun oluyor ve yaptırmazsan bilemezsin gebelikte sekerin etkilerini bi araştır istersen öyle karar ver derim ben 38+1 cok sukur gayet saglikliyiz 🙃
baharclk Hayalt Benim doktorum ailede şeker varsa yaptırcaksın dedi benim annemde babamda yok sanırım yaptırmıycam canım. Annem bana hamileyken yaptırmış onunda annesinde babasında yokmuş gereksiz dedi. Şeker düşüklüğü yada hafif yükselmesi hamilelik döneminde herkeste olan rutin bişey gebelik şekeri adı üstünde, aileden kaynaklı bişey varsa yapılması gerek tabi. Benim kan sonuçlarımdada şekerim çok az düşük çıkmıştı. Bi sorun gözükse yaptırırdm.
lutfiyearalik Ben şeker hastasıyım canım. Normalde yüksek olan şekerim hamilelikte düştü. Doktor şeker yüklemesi istedi yaptırmak istemiyorum dedim. O zaman en azından açlık ve tokluk Jan şekerini ölçtür dedi, baktırdım. Düşük çıktı, gerek yok dedi 😂
AtaGul kesinlikle yaptırılması gerekiyor anneye ve bebeğe hiçbir zararı olmayan bir test ama %4lük bir oranda bebeğinizin şeker hastası olma ihtimali var ve bu test sayesinde müdahale şansı doğuyor eminim hiçbiriniz bu %4 lük oranı riske atmazsınız