Derya183 Merhaba ben 7 hafatlik hamileyim ve 2 gündür hafif limon sarısı gibi bı akıntım geliyor sizdede oluyor mu kaşıntı koku yok ama sadece rengi biraz yeşilimsi bu normal midir acaba
Ahuum Derya183 enfeksiyon kötü kokuluda olabilir. Hemen görünmelisin antibiyotiğe başlicaksın büyük ihtimal
hayalbahcem Derya183 üzerinden zaman geçmiş ama tahliliniz nasıl çıkmıştı temizledi doktorunuz normal mi dedi. Bnde de pek akıntı olmuyo arada oluyo bugün çok çok küçük gördüm yarın kontrolüm var ztn ama endişe edilmeli mi bilemedim. Suda içemiyorum midem dönüyo diye kusmuyorum ama çok bulanıyo.susuzluk yapıyo mudur diye aklıma geldi
mercimekannesi27 bilgegk bende 31 haftalığım bende de bugün fark ettim hafif yeşilimsi akıntı, 3.4 gündür de mantar için fitil kullanıyorum ondan mı acaba bu ayrı mıdır canım
bilgegk mercimekannesi27 Yani enfeksiyon olduğunda öyle oluyor erken doğuma sebebiyet verebiliyor kuzum doktoruna görünürsen iyi olur ihmal etme 🌺
Uzay1907 hayır değil, doktorunuza hemen bildirin. Enfeksiyon varsa erken doğum riski olabilir. Bende enfeksiyon tedavisi görmüştüm efervesan bir ilaç veriyor haftada bir gün, iki defa içilen.
mercimekannesi27 Uzay1907 siz kaçıncı haftada kullandınız acaba bebeğe zararı olur mu yarına kadar beklesem doktorumu aradım ulaşamadım
Uzay1907 mercimekannesi27 doktorunuz vermeden asla kullanamazsınız, haftam 27 civarıydı tabii ki bebeğe zarar veren bir şeyi dr vermez
Uzay1907 mercimekannesi27 evet malesef erken doğum riski var ve doğan bebekte enfeksiyon çıkarsa küveze almaları gerekebiliyor kağan kocatepenin videosunu izlemenizi tavsiye ederim bu arada bişey çıktı mı nasılsınız?
mercimekannesi27 Uzay1907 dün tahlil verdim sonuçlar bugün çıkacak bakalım doktor ne diyecek devamlı gelmiyor akıntı günde ½ defa az az geldi
Derya183 hayalbahcem ewet doktoruma sordum koku yanma olmadığı sürece bişey değil dedi bende akıntı az ara ara geliyor bu normalmiş endişe etmeyin yine doktorunuza sorun bende şu içemiyorum mide bulantısı bitmiyor bende çok ama ben şuan 9 +3 günlük oldum bile 🤗