Kızlar ikizlerim var bugün tam 1 aylık oldular biri çok sakin mamasını yer yatar yada oynar kendi kendine ama diğeri illallah bide göbeğinde fıtık var ağlamaması lazım altını değişirken mama hazırlarken çatlıyor ağlamaktan bugün emzik verdim sustu çok sakindi uyudu hatta bi zararı olurmu siz ne zaman kullandınız ?