susam111 bende durmuyor ağladığında bende sakinleşmiyormuş gibi geliyor annem ve ablamda susuyor
Çözüm konusunda bilgim yok maalesef ama bu konuda böyle düşünmeyin. Bebeğiniz yeni bir hayata alışmaya çalışıyor. Aldığı kokular, duyduğu sesler, içinde bulunduğu ortam vs ger şey onun için çok yeni. Tanıdığı tek ses, tanıdık olan tek koku sizsiniz o yüzden bir tek size gelince kendini ifade edebiliyor ve ağlıyor, mızmızlanıyor. Annenizde, kardeşinizde veya başka birindeyken bulunduğu ortamı tanımaya çalıştığı için susuyordur ama sizdeyken öyle değil. Ağlamasını sakinleşmiyormuş gibi değil de derdini anlayabileceğiz, alışmaya çalıştığı hayatında korkularını gösterebileceği tek kişi siz olduğunuz için size sitem ediyormuş gibi düşünün. Bırakın ağlasın, anneciğine kendini anlayabileceği tek tepki ağlamak zaten. Biz bile koca insanlarız ama bir tek güvendiğimiz insanların yanında ağlarız değil mi 💙