RuyaEce Merhaba sevgili anneler, lansinoh biberon aldım cam değil o yüzden tereddütte kaldim acaba kaynatarak sterilize etsem yamulur mu?
hemsiree RuyaEce ben de aventin cam olmayanını aldım. kılavuzunda 5 dakika kaynar suda bekletebilirsiniz yazıyordu. kaynattım doğum çantasına koydum bile hiç bişey olmadı