Kızlar 36+1 ama öyle sancı falanda yok doktorum bebeğin basının cok asagıda olduğunu söyledi hurma yeme dedi çok hareket etme dedi bebeğin bası çok asagıda dedi 37 haftalıkken başlıcaz sana suqat hurma günde 20 dk yürüme falan dedi sizde durumlar nasıl ilerlıyor birde ben her an doğum olacakmış gibi gelıyor sizlerde öyle mi 🥰